קיבוץ מגדל עוז
חסר רכיב

טיול חורף 2017

19/02/2017

ביום חמישי האחרון יצאנו – 12 חברי מגדל עוז – לטיול חורף קליל לראות את פרחי העונה בשיא תפארתם.

התחלנו מעל נחל אוג, במטרה לראות שיטפון קוצף... השיטפון בושש לבוא, ירד עלינו גשם והיה די קר, אז החלטנו לוותר.

המשכנו לעיינות פצאל ומי שלא ראה את הבקעה ירוקה פשוט לא יכול לדמיין...

האזור ירוק כולו, העיריות פורחות במלוא תפארתן וגם הסביונים הפשוטים וציפורן מצרית או הכרמלית הנאה  יוצרים מרבדים מרהיבים של צהוב, ורוד וסגול.

משם עלינו לגלבוע לחוות הטורבינות ובאתר המבקרים צפינו בסרטון על הרוח, הנוף הנשקף מהגלבוע מדהים ופריחת הרקפות השלימה את התפאורה.

לפני חניית הלילה באכסניית "כרי דשא" עלינו להשתכשך במעין מים חמים ליד קיבוץ אל-חמה. (מכיוון שהמקום היה מוצף באנשים – רק דרור, מיכי וזוהר העזו להכנס ולטבול במים).

ביום שישי נסענו לשמורת אירוס הארגמן בחוף הים ליד נתניה – השמש זרחה, האירוסים גם והיה פשוט כייף..

משם נסענו לגן האילנות ליד פרדסיה – גן שיש בו עצים מכל העולם.

ואז נסענו הביתה שמחים  ומרוצים...

תודה לדרור שדחף ודאג  שהטיול יצא אל הפועל והיה אחראי על כל הבירוקרטיות,

תודה לטל שדאגה לצ'ופרים לאורך כל הדרך,

ותודה ענקית לכל המשתתפים שבאו עם הרבה מצב רוח טוב, היו הרבה צחוקים..

ותודה מיוחדת לשלמה שמלצר – את זה, רק מי שהיה בטיול יבין...